Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz zorganizować to szkolenie w formie zamkniętej

Napisz do nas

SZTUKA KOMUNIKACJI TELEFONICZNEJ

Skutecznie strategie i techniki obsługi klienta

Data: 22 maja 2024
Cena podstawowa549.00 + 23% VATCena promocyjna499.00 + 23% VAT
Lokalizacja: Szkolenie online
Kategoria: Reklamacje i obsługa klienta
Organizator:

DZIĘKI SZKOLENIU NAUCZYSZ SIĘ JAK:

  • Kontrolować siebie i swoje emocje podczas rozmowy
  • Stworzyć własny i skuteczny scenariusz rozmowy
  • Stale podwyższać swoje efektywne wyniki
  • Definiować co Cię bojkotuje i jak uczyć się poprzez feedback
  • Kopiować najlepsze wzorce
  • Subtelnie zmieniać nastawienie rozmówcy
  • Stosować zaawansowane techniki „manipulacji”
  • Czerpać radość i energie z tej pracy
  • Przywiązywać klienta do firm
  • Uśmiechać się przez telefon
  • Nabrać odporności emocjonalnej
  • Dostosować się do najwyższych standardów na rynku

 

PROGRAM SZKOLENIA:

Sesja 1 - Wyzwania komunikacji przez telefon w dzisiejszym świecie biznesu

• Analiza współczesnych trudności w obszarze telefonicznej obsługi klienta

• Znaczenie skutecznej komunikacji w rozwijaniu relacji z klientem

 

Sesja 2 - Brak bezpośredniego kontaktu wizualnego: Radzenie sobie z brakiem niewerbalnych sygnałów

• Strategie radzenia sobie z ograniczeniami wynikającymi z braku wizualnego kontaktu

• Wykorzystanie mowy, pauz, tempa w celu przekazywania emocji

 

Sesja 3 - Presja czasu a jakość obsługi klienta

• Zarządzanie oczekiwaniami klienta a jakość świadczonych usług

• Techniki skutecznego przyspieszania obsługi bez utraty jakości

 

Sesja 4 - Rozwijanie umiejętności emocjonalnej inteligencji w obszarze telefonicznej obsługi klienta

• Rozpoznawanie emocji klienta przez telefon

• Skuteczne zarządzanie emocjami w trudnych sytuacjach

 

Sesja 5 - Bezpieczeństwo danych i prywatności w telefonicznej obsłudze klienta

• Zasady bezpieczeństwa danych w obszarze telefonicznej obsługi klienta

• Zarządzanie informacjami klienta z poszanowaniem prywatności

 

SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DLA:

Osób z doświadczeniem lub bez w telefonicznym kontakcie z klientem, w różnych działach: sprzedaży, telesprzedaży, obsługi klienta, telemarketingu. Szkolenie to dedykowane jest osobom, które wiedzą co im sprawia kłopot lub szukają sposobu na większą skuteczność i efektywność swojej pracy oraz chcą stosować wysokie standardy pracy.

Agata Rajchel

Posiada 18 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów od ponad 13 lat wspiera pracowników działów sprzedaży, obsługi klienta oraz reklamacji w rozwoju kompetencji zawodowych. Uzyskała dyplom na Wydziale Pedagogiki przy Uniwersytecie Śląskim. Licencjonowana trenerka NLP (Certified Master Practitioner in the art of NLP Training Design Specialist) – należy do założycieli Polskiego Stowarzyszenia NLP oraz elitarnego grona „Ambasadorów Empatii w Biznesie”. Certyfikowana trenerka NVC (Nonviolent Comunication) z rekomendacją Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.

W pracy trenerskiej stawia przede wszystkim na wzmacnianie talentów i kompetencji uczestników oraz ich gotowości do działania, obserwuje i współtworzy proces wzrastania, zgodnie z filozofią serc i rentownością biznesową.

Kluczowe osiągnięcia:

  • Współautor książki „Jak wpływać na podświadomość i zwiększać swoje zyski?”
  • Autor e-booka “Mistrz SZKOLEŃ czyli jak skutecznie przeprowadzić szkolenie i czerpać z tego korzyści (także w biznesie)”
  • Wielokrotny uczestnik KAPITUŁY w ogólnopolskich konkursach na PREZENTERA, TRENERA i MÓWCĘ
  • Prelegent i wykładowca na KONFERENCJACH SPRZEDAŻY oraz MARKETINGU organizowanych przez INSTYTUT ZARZĄDZANIA
  • Założyciel Stowarzyszenia Trenerów NLP w Polsce

Przeszkoliła m.in. : Alianz Directe, FRR, Latająca Żyrafa, Profirma, Warta, Toyota Leasing, Toyota Bank, PZU S.A., Sferia, AkzoNobel, T-mobile, Decora, Oficyna MM, Tchibo, Bayer, IDC Polonia, BPH TFI, Pracuj.pl, Zext, Racoon, AudioMarketing, Rudnicki Transport, Fundacja na Rzecz Rozwoju Nauki, ZBK BZK i jeszcze wiele innych.

22 maja 2024 r. – szkolenie online

 

Cena podstawowa 549.00 zł* + 23% VAT / osoba

 

Cena promocyjna 499.00 zł* + 23% VAT / osoba (cena dotyczy firm, które zgłoszą min. 3 osoby oraz firm, które uczestniczyły już w naszych szkoleniach).

 

*W cenie uwzględniono: dostęp do platformy udział w szkoleniu, konsultacje z prowadzącą, materiały szkoleniowe w wersji PDF, elektroniczny certyfikat ukończenia szkolenia.

 

Czas trwania szkolenia: 9:00 - 14:00

 

WAŻNE!

Po dokonaniu rejestracji na szkolenie, wszystkie kwestie techniczne będą przesyłane mailowo. Warunkiem udziału w szkoleniu online jest dokonanie przedpłaty przed rozpoczęciem szkolenia (otrzymacie Państwo stosowny dokument).

Organizator nie bierze odpowiedzialności za problemy techniczne lub zerwane połączenie ze strony uczestnika szkolenia.

Przygotowanie:

  1. Zadbaj o dobre łącze internetowe, zwykle wystarcza to z sieci komórkowej lub domowej.
  2. Przygotuj kartki, długopisy, itp.
  3. Zadbaj o wygodne i wyciszone miejsce, inaczej hałasy będą rozpraszać Ciebie i innych.
  4. Sprawdź mikrofon i kamerę.

Rzetelnie przygotowane szkolenie. W ciekawy sposób zostały przedstawione wszystkie tematy. Przyjemna atmosfera na duży plus.

Aleksandra - Semicon Sp. z o.o.

Świetne szkolenie, prowadzone przez wspaniałą prowadzącą :)

Aneta - Logonet Sp. z o.o.

Super Szkolenie :) doświadczenie i prowadzenie Pani Agaty na bardzo wysokim poziome :) jestem bardzo zadowolona z efektów :)

Anna - NM-D Sp. z o.o. Sp.k.