Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz zorganizować to szkolenie w formie zamkniętej
SZTUKA KOMUNIKACJI TELEFONICZNEJ
Skutecznie strategie i techniki obsługi klienta
DZIĘKI SZKOLENIU NAUCZYSZ SIĘ JAK:
- Kontrolować siebie i swoje emocje podczas rozmowy
- Stworzyć własny i skuteczny scenariusz rozmowy
- Stale podwyższać swoje efektywne wyniki
- Definiować co Cię bojkotuje i jak uczyć się poprzez feedback
- Kopiować najlepsze wzorce
- Subtelnie zmieniać nastawienie rozmówcy
- Stosować zaawansowane techniki „manipulacji”
- Czerpać radość i energie z tej pracy
- Przywiązywać klienta do firm
- Uśmiechać się przez telefon
- Nabrać odporności emocjonalnej
- Dostosować się do najwyższych standardów na rynku
PROGRAM SZKOLENIA:
Sesja 1 - Wyzwania komunikacji przez telefon w dzisiejszym świecie biznesu
• Analiza współczesnych trudności w obszarze telefonicznej obsługi klienta
• Znaczenie skutecznej komunikacji w rozwijaniu relacji z klientem
Sesja 2 - Brak bezpośredniego kontaktu wizualnego: Radzenie sobie z brakiem niewerbalnych sygnałów
• Strategie radzenia sobie z ograniczeniami wynikającymi z braku wizualnego kontaktu
• Wykorzystanie mowy, pauz, tempa w celu przekazywania emocji
Sesja 3 - Presja czasu a jakość obsługi klienta
• Zarządzanie oczekiwaniami klienta a jakość świadczonych usług
• Techniki skutecznego przyspieszania obsługi bez utraty jakości
Sesja 4 - Rozwijanie umiejętności emocjonalnej inteligencji w obszarze telefonicznej obsługi klienta
• Rozpoznawanie emocji klienta przez telefon
• Skuteczne zarządzanie emocjami w trudnych sytuacjach
Sesja 5 - Bezpieczeństwo danych i prywatności w telefonicznej obsłudze klienta
• Zasady bezpieczeństwa danych w obszarze telefonicznej obsługi klienta
• Zarządzanie informacjami klienta z poszanowaniem prywatności
SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DLA:
Osób z doświadczeniem lub bez w telefonicznym kontakcie z klientem, w różnych działach: sprzedaży, telesprzedaży, obsługi klienta, telemarketingu. Szkolenie to dedykowane jest osobom, które wiedzą co im sprawia kłopot lub szukają sposobu na większą skuteczność i efektywność swojej pracy oraz chcą stosować wysokie standardy pracy.
Posiada 18 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów od ponad 13 lat wspiera pracowników działów sprzedaży, obsługi klienta oraz reklamacji w rozwoju kompetencji zawodowych. Uzyskała dyplom na Wydziale Pedagogiki przy Uniwersytecie Śląskim. Licencjonowana trenerka NLP (Certified Master Practitioner in the art of NLP Training Design Specialist) – należy do założycieli Polskiego Stowarzyszenia NLP oraz elitarnego grona „Ambasadorów Empatii w Biznesie”. Certyfikowana trenerka NVC (Nonviolent Comunication) z rekomendacją Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
W pracy trenerskiej stawia przede wszystkim na wzmacnianie talentów i kompetencji uczestników oraz ich gotowości do działania, obserwuje i współtworzy proces wzrastania, zgodnie z filozofią serc i rentownością biznesową.
Kluczowe osiągnięcia:
- Współautor książki „Jak wpływać na podświadomość i zwiększać swoje zyski?”
- Autor e-booka “Mistrz SZKOLEŃ czyli jak skutecznie przeprowadzić szkolenie i czerpać z tego korzyści (także w biznesie)”
- Wielokrotny uczestnik KAPITUŁY w ogólnopolskich konkursach na PREZENTERA, TRENERA i MÓWCĘ
- Prelegent i wykładowca na KONFERENCJACH SPRZEDAŻY oraz MARKETINGU organizowanych przez INSTYTUT ZARZĄDZANIA
- Założyciel Stowarzyszenia Trenerów NLP w Polsce
Przeszkoliła m.in. : Alianz Directe, FRR, Latająca Żyrafa, Profirma, Warta, Toyota Leasing, Toyota Bank, PZU S.A., Sferia, AkzoNobel, T-mobile, Decora, Oficyna MM, Tchibo, Bayer, IDC Polonia, BPH TFI, Pracuj.pl, Zext, Racoon, AudioMarketing, Rudnicki Transport, Fundacja na Rzecz Rozwoju Nauki, ZBK BZK i jeszcze wiele innych.
22 maja 2024 r. – szkolenie online
Cena podstawowa 549.00 zł* + 23% VAT / osoba
Cena promocyjna 499.00 zł* + 23% VAT / osoba (cena dotyczy firm, które zgłoszą min. 3 osoby oraz firm, które uczestniczyły już w naszych szkoleniach).
*W cenie uwzględniono: dostęp do platformy udział w szkoleniu, konsultacje z prowadzącą, materiały szkoleniowe w wersji PDF, elektroniczny certyfikat ukończenia szkolenia.
Czas trwania szkolenia: 9:00 - 14:00
WAŻNE!
Po dokonaniu rejestracji na szkolenie, wszystkie kwestie techniczne będą przesyłane mailowo. Warunkiem udziału w szkoleniu online jest dokonanie przedpłaty przed rozpoczęciem szkolenia (otrzymacie Państwo stosowny dokument).
Organizator nie bierze odpowiedzialności za problemy techniczne lub zerwane połączenie ze strony uczestnika szkolenia.
Przygotowanie:
- Zadbaj o dobre łącze internetowe, zwykle wystarcza to z sieci komórkowej lub domowej.
- Przygotuj kartki, długopisy, itp.
- Zadbaj o wygodne i wyciszone miejsce, inaczej hałasy będą rozpraszać Ciebie i innych.
- Sprawdź mikrofon i kamerę.
Rzetelnie przygotowane szkolenie. W ciekawy sposób zostały przedstawione wszystkie tematy. Przyjemna atmosfera na duży plus.
Świetne szkolenie, prowadzone przez wspaniałą prowadzącą :)
Super Szkolenie :) doświadczenie i prowadzenie Pani Agaty na bardzo wysokim poziome :) jestem bardzo zadowolona z efektów :)