Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz zorganizować to szkolenie w formie zamkniętej

Napisz do nas

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA - TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI

jak sobie poradzić w wymagającymi rozmowami z pracownikami: rozmowy dyscyplinujące, motywujące, monitorujące, rozwijające, delegujące

Data: 14 maja 2024
Cena podstawowa549.00 + 23% VATCena promocyjna499.00 + 23% VAT
Lokalizacja: Szkolenie online
Kategoria: Inne kategorie
Organizator:

Ten warsztat menedżerski to pigułka wiedzy dla menedżerów, którzy na co dzień spotykają się z różnymi wyzwaniami komunikacyjnymi na linii przełożony podwładny.

 

Podczas warsztatu nauczysz się i przećwiczysz:

  • jak być dobrym szefem i efektywnie rozmawiać z pracownikami
  • jak prowadzić trudne rozmowy z pracownikami i mieć zaangażowanych pracowników, zmotywowanych do pracy
  • jak przekazywać trudne informacje
  • jak sobie poradzić w rozmowie dyscyplinującej z pracownikiem i przekazać swoje oczekiwania i wymagania
  • jak prowadzić rozmowę motywującą dającą wzmocnienie i satysfakcję
  • jak zmniejszać niepokoje, lęki i stres w zespole

 

PROGRAM

 

1. KOMPETENCJE KOMUNIKACYJNE LIDERA

  • akceptacja i rozumienie innych – praca z Mapami Mentalnymi
  • budowanie argumentacji
  • jak dowiedzieć się, co myślą Twoi pracownicy zanim przeprowadzisz z nimi rozmowę
  • wykorzystanie sztuki zadawania pytań
  • jak radzić sobie ze swoimi emocjami i emocjami pracowników podczas (trudnych) rozmów

- jak radzić sobie z pracownikiem, który zachowuje się agresywnie, jest przemęczony, zdenerwowany i zestresowany

  • przygotowanie lidera do rozmowy
  • w jaki sposób rozpoczynać rozmowy z pracownikiem

 

2. ROZMOWA ZAWIERAJĄCA NEGATYWNĄ I POZYTYWNĄ INFORMACJĘ ZWROTNĄ

  • kluczowe elementy rozmowy podsumowującej pracę pracownika
  • konstruktywna negatywna informacja zwrotna w oparciu o model FUKO
  • rozróżnianie różnych płaszczyzn słuchania i rozumienia informacji przekazywanych innym na podstawie modelu komunikacji von Thuna
  • wytyczne dotyczące kryteriów oceny wyników pracy przez przełożonego
  • kluczowe elementy zawierające pozytywną informację zwrotną
  • najczęstsze błędy popełniane przez przełożonych w prowadzeniu rozmów feedbackowych – zarówno tych negatywnych jak i pozytywnych
  • jak sprawić, żeby Twoi pracownicy zrobili to, o co ich prosisz

 

3. ANALIZA TRANSAKCYJNA I JEJ ZASTOSOWANIE W NIWELOWANIU KONFLIKTÓW PODCZAS ROZMOWY

  • pojęcie transakcji i stanów komunikacji „JA”
  • asertywność a agresja - źródło częstych nieporozumień
  • komunikaty specyficzne dla agresji, manipulacji, asertywności
  • postawy wobec siebie i innych – przyczyny konfliktów o podłożu interpersonalnym i sposoby ich unikania i rozładowywania gdy już do nich dojdzie
  • autoanaliza własnego stylu komunikacji
  • narzędzia i techniki asertywnej rozmowy przydatne w codziennej komunikacji z pracownikami

 

4. INNE TRUDNE ROZMOWY

  • jak rozmawiać o błędach
  • jak rozmawiać z pracownikiem, który kłamie
  • jak rozmawiać o niewypełnianiu obowiązków
  • jak rozmawiać o zwolnieniach, ograniczeniach produkcji lub reagować na to, że ludzie się zwalniają
  • jak prowadzić rozmowy ewaluacyjne (oceniające pracę) – kluczowe elementy okresowej rozmowy ewaluacyjnej
  • jak rozmawiać z pracownikiem, który złożył skargę
  • jak rozmawiać o higienie osobistej
  • jak rozmawiać o zmianach w firmie (nie zawsze miłych i popularnych)

 

5. ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA - WNIOSKI

Agnieszka Olejnik

Od początku kariery związana z tematyką ZZL i rozwoju pracowników. Ponad 11 lat pracowała w biznesie, początkowo jako Specjalista ds. personalnych, potem jako HR Manager a finalnie, jako Dyrektor ds. HR i Rozwoju Pracowników w firmach o różnym profilu działalności: sieci handlowe, usługowe, produkcja.

Od 12 lat szkoli i doradza. Wpisana na listę certyfikowanych trenerów HRD BP. Zajmuje się tematyką: szkoleń rozwojowych, tj. komunikacja, asertywność, autoprezentacja i wystąpienia publiczne, zarządzanie stresem i wypaleniem zawodowym, zarządzanie sobą w czasie (work – life balance); szkoleń menedżerskich: przywództwo, motywowanie pracowników i szkoleń z zakresu ZZL: rekrutacja i selekcja, zarządzanie efektywnością szkoleń w organizacji, systemy ocen okresowych, systemy rozwoju pracowników.

Prowadzi również projekty doradcze związane z procesami zarządzania zasobami ludzkimi i efektywnością biznesową procesów szkoleniowych w organizacji.

Na salach szkoleniowych spędziła blisko 15 tysięcy godzin, a jej warsztaty i zajęcia są zawsze wysoko oceniane przez uczestników.

Przeszkoliła m.in.: Costa Coffee, Pijalnie Wedel Polska, 5aSec Polska, Metsa Tissue, Glitter Polska, Cyfrowy Polsat, Uniwersytet Jagielloński, Wyższa Bielska Szkoła im. Tyszkiewicza, Blycolin Polska, Fedex Polska, Reporter Young, Tauron Polska, Mall Sp. z o.o., Asseco Polska, Polfa Tarchomin S.A, Mesko S.A. Ministerstwo Środowiska, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Polska Agencja Rynku Rolnego.

14 maja 2024 r. - szkolenie online

 

Cena podstawowa 549.00 zł* + 23% VAT / osoba

 

Cena promocyjna 499.00 zł* + 23% VAT / osoba (cena dotyczy firm, które zgłoszą min. 3 osoby oraz firm, które uczestniczyły już w naszych szkoleniach).

 

*W cenie uwzględniono: dostęp do platformy udział w szkoleniu, konsultacje z prowadzącą, materiały szkoleniowe w wersji PDF, elektroniczny certyfikat ukończenia szkolenia.

 

Czas trwania szkolenia: 9:00 - 14:00

 

WAŻNE!

Po dokonaniu rejestracji na szkolenie, wszystkie kwestie techniczne będą przesyłane mailowo. Warunkiem udziału w szkoleniu online jest dokonanie przedpłaty przed rozpoczęciem szkolenia (otrzymacie Państwo stosowny dokument).

Organizator nie bierze odpowiedzialności za problemy techniczne lub zerwane połączenie ze strony uczestnika szkolenia.

Przygotowanie:

  1. Zadbaj o dobre łącze internetowe, zwykle wystarcza to z sieci komórkowej lub domowej.
  2. Przygotuj kartki, długopisy, itp.
  3. Zadbaj o wygodne i wyciszone miejsce, inaczej hałasy będą rozpraszać Ciebie i innych.
  4. Sprawdź mikrofon i kamerę.

Szkolenie niezbędne na moim stanowisku, zdobyta wiedza zostanie wykorzystana w praktyce.

Michał - Cargill Poland Sp. z o.o.

Bardzo przydatne szkolenie, polecam każdemu.

Ryszard - Totus Logistic Sp. z o.o.

Świetne szkolenie, prowadzone przez wspaniałą prowadzącą :)

Katarzyna - ORLEN S.A.