ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM ROZPROSZONYM W OBLICZU KRYZYSU

 

 

 

Nowa sytuacja wymaga od Ciebie nowych kompetencji: zarządzasz zespołem rozproszonym, wyzwaniem jest praca home office, adaptacja do zmian, czy radzenie sobie z trudnymi emocjami.

Na naszych szkoleniach on-line czekają na Ciebie inspirujące spotkania, nagrania wideo oraz bogactwo materiałów merytorycznych, które otrzymasz również po szkoleniu – pliki z prezentacjami, podsumowaniami i ćwiczeniami.

Zadbaj o siebie i swoich pracowników – wybierz rozwiązanie dopasowane do potrzeb Twojego zespołu!

Zapraszam na sesję Action Learning, która skierowana jest do osób zarządzających zespołami i zaangażowanych pracowników.

Podczas spotkania będziemy rozmawiać/wymieniać się doświadczeniami w obszarach związanych z pracą menedżera w zakresie zarządzania zespołem.

Zarządzanie zespołem rozproszonym nie jest trudne, ani łatwe –  jest inne. I dlatego jesteś na tej stronie – zarządzanie zespołem zdalnym wymaga nowych, innych narzędzi i technik miękkich.

Bądź spokojny, praca zdalna wywróciła „do góry nogami” funkcjonowanie wielu zespołów stacjonarnych, a przed Tobą postawiła nowe wyzwanie – dostosowania swojego zarządzania zespołem wirtualnym do zmian.
Zapewne zastanawiasz się:

  • co, kto robi i z jaką efektywnością
  • jak monitorować zdelegowane zadania
  • czego nauczyć zespół z obszaru zarządzania czasem, sobą, zadaniami
  • jak utrzymać zaangażowanie pracowników

To szkolenie z zarządzania zespołem rozproszonym w krótkiej i zwinnej formie wyposaży Cię w najważniejsze techniki i narzędzia wraz z przykładami zastosowania.

 

GŁÓWNE KORZYŚCI ZE SZKOLENIA – CZEGO UCZESTNICY NAUCZĄ SIĘ NA SZKOLENIU?

  • Uczestnicy poznają kluczowe różnice między zarządzaniem zespołem rozproszonym, a stacjonarnym
  • Uświadomią sobie, jakie cechy i kompetencje niezbędne do skutecznego zarządzania takim zespołem
  • Poznają zasady skutecznej komunikacji w zespole rozproszonym i zdobędą umiejętność stworzenia sprawnego systemu komunikacyjnego z zespołem
  • Wymienią się doświadczeniem związanym ze stosowaniem już istniejących narzędzi do komunikacji na odległość
  • Zdobędą umiejętność jasnego i precyzyjnego komunikowania celów i zadań dla takiego zespołu
  • Przeanalizują swoje zespoły rozproszone pod kątem już posiadanych zasobów i będą je lepiej wykorzystywać do osiągania celów
  • Poznają metody skutecznego motywowania i angażowania w zespole

 

PROGRAM SZKOLENIA: (1 dzień szkoleniowy = 2 x 1,5 h)

 

Część I

1. Jak delegować zadania i projekty zespołowi rozproszonemu?

  • by już na etapie delegowania móc zweryfikować czy pomysł, plan lub strategia pracownika jest efektywna
  • by móc potem łatwo i szybko zweryfikować status zadania, postępy i zawsze mieć dostęp do raportu
  • by umożliwić członkom współpracę zespołową oraz sprawną komunikację

Czym ogarniesz skomplikowaną rzeczywistość i wiele zadań ?

2. Jak monitorować efekty i efektywność pracowników?

  • jakie pytania zadawać i zaramować rozmowę, by pracownik nie poczuł się „kontrolowany”
  • jak ewidencjonować czas pracy pracowników zdalnych
  • programy/aplikacje które warto zastosować, by szybko i elastycznie wydobyć interesujące Cię informacje:

3. Czego nauczyć pracowników by efektywnie pracowali w nowej sytuacji?

  • jak i jakie kompetencje zarządzania zadaniami i czasem zdelegować na pracowników by zamiast tonąć w nadmiarze maili i zajmować się tylko pilnowaniem mieć czas na strategię i merytorykę
  • jaką formę komunikacji wybrać i na jakie zasady umówić się, by z rozmów telefonicznych i maili nie powstał chaos?
  • jak często, o jakiej porze komunikować się?
  • jak długo powinna trwać rozmowa i jaką technikę zastosować, żeby za długo nie trwała?

 

Część II 

1. Jak podtrzymywać zaangażowanie w zespole i motywować pracownika?

  • najważniejsze czynniki psychologiczne powodujące zaangażowanie i jego spadek
  • czego pracownicy potrzebują w pracy zdalnej a nie zawsze są tego świadomi bądź powiedzą Ci to, zwłaszcza w czasach kryzysu
  • jak przewidywać potrzeby na podstawie 4 typów osobowości, gdy pracownik nie potrafi ich nazwać:
    • jakie mają potrzeby i motywatory
    • co je frustruje
    • jak zadbać o ich potrzeby, by utrzymali swoje zaangażowanie
  • Jak szybko, prosto i w uporządkowany sposób zbadać potrzeby pracownika – technika i narzędzia
  • znaczenie cyklicznych rozmów i spotkań wirtualnych / wideokonferencji dla zaangażowania zespołu

2. Sesja pytań i odpowiedzi

 

PROWADZĄCA:

Agata Rajchel

Posiada 15 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów od ponad 10 lat wspiera pracowników działów sprzedaży, obsługi klienta oraz reklamacji w rozwoju kompetencji zawodowych. Uzyskała dyplom na Wydziale Pedagogiki przy Uniwersytecie Śląskim. Licencjonowana trenerka NLP (Certified Master Practitioner in the art of NLP Training Design Specialist) – należy do założycieli Polskiego Stowarzyszenia NLP oraz elitarnego grona „Ambasadorów Empatii w Biznesie”. Certyfikowana trenerka NVC (Nonviolent Comunication) z rekomendacją Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.

W pracy trenerskiej stawia przede wszystkim na wzmacnianie talentów i kompetencji uczestników oraz  ich gotowości do działania, obserwuje i współtworzy proces wzrastania,  zgodnie z filozofią serc i rentownością biznesową.

Kluczowe osiągnięcia:

  • Współautor książki „Jak wpływać na podświadomość i zwiększać swoje zyski?”
  • Autor e-booka “Mistrz SZKOLEŃ czyli jak skutecznie przeprowadzić szkolenie i czerpać z tego korzyści (także w biznesie)”
  • Wielokrotny uczestnik KAPITUŁY w ogólnopolskich konkursach na PREZENTERA, TRENERA i MÓWCĘ
  • Prelegent i wykładowca na KONFERENCJACH SPRZEDAŻY oraz MARKETINGU organizowanych przez INSTYTUT ZARZĄDZANIA
  • Założyciel Stowarzyszenia Trenerów NLP w Polsce

Przeszkoliła m.in. : Alianz Directe, FRR, Latająca Żyrafa, Profirma, Warta, Toyota Leasing, Toyota Bank, PZU S.A., Sferia, AkzoNobel, T-mobile, Decora, Oficyna MM, Tchibo, Bayer, IDC Polonia, BPH TFI, Pracuj.pl, Zext, Racoon, AudioMarketing, Rudnicki Transport, Fundacja na Rzecz Rozwoju Nauki, ZBK BZK i jeszcze wiele innych

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

8 czerwca 2020 r. – szkolenie online

Cena podstawowa 299.00 zł + 23% VAT

Cena promocyjna 249.00 zł + 23% VAT (cena dotyczy firm, które zgłoszą min. 3 osoby oraz firm, które uczestniczyły już w naszych szkoleniach).

W cenie szkolenia uwzględniono udział w szkoleniu, konsultacje z trenerem, materiały szkoleniowe w wersji PDF, elektroniczny certyfikat ukończenia szkolenia.

WAŻNE!

Po dokonaniu rejestracji na szkolenie, wszystkie kwestie techniczne będą przesyłane mailowo. Warunkiem udziału w szkoleniu online jest dokonanie przedpłaty przed rozpoczęciem szkolenia (otrzymacie Państwo stosowny dokument).

Organizator nie bierze odpowiedzialności za problemy techniczne lub zerwane połączenie ze strony uczestnika szkolenia.

Przygotowanie:

  • Zadbaj o dobre łącze internetowe, zwykle wystarcza to z sieci komórkowej lub domowej.
  • Przygotuj kartki, długopisy, itp.
  • Zadbaj  o wygodne i wyciszone miejsce, inaczej hałasy będą rozpraszać Ciebie i innych.
  • Sprawdź mikrofon i kamerę – pracujemy zawsze z włączonym video.

Harmonogram

8.30 - 9.00 - Logowanie
9.00 - 10.30 - Rozpoczęcie szkolenia, zajęcia
10.30 - 10.45 - Przerwa
10.45 - 12.30 - Zajęcia, zakończenie szkolenia

Rezerwuj szkolenie

Udział w szkoleniu on-line

Cena podstawowa 299.00 zł + 23% VAT
(wybierz ilość osób)

Dostępne Miejsce: Nieograniczony
Bilety Udział w szkoleniu on-line zostały wyprzedane. Możesz spróbować wybrać inny bilet.
Udział w szkoleniu on-line

Cena promocyjna 249.00 zł + 23% VAT
(wybierz ilość osób)

Dostępne Miejsce: Nieograniczony
Bilety Udział w szkoleniu on-line zostały wyprzedane. Możesz spróbować wybrać inny bilet.

Data

8 czerwca 2020

Czas

Cały dzień

Cena

299 zł + 23% VAT
Szkolenie on-line

Lokalizacja

Szkolenie on-line

Organizator

Magda Konieczny-Adamiec
Telefon
532-425-620
Email
biuro@infinito.edu.pl
REJESTRACJA

Lub wypełnij i prześlij kartę zgłoszeniową: