NAJLEPSZE METODY OCENY DOSTAWCÓW I KONTRAHENTÓW

Wielkość wydatków jakie firmy zostawiają u swoich dostawców wynosi średnio 60% wartości całego obrotu firm, niejednokrotnie wskaźnik ten przekracza nawet 85%. Strukturalne i metodyczne narzędzia oceny dostawców pozwolą Ci szybko a przede wszystkim precyzyjnie wybierać właściwych partnerów handlowych. Spraw aby Twoi dostawcy rozwijali się zgodnie z kierunkami rozwoju Twojej firmy, wykorzystaj ich w budowaniu przewagi konkurencyjnej. W trakcie szkolenia omówione zostanie podejście do oceny w trzech wymiarach: strategicznym – czyli planie rozwoju bazy dostawców, taktycznym – czyli ocena możliwości, stabilności finansowej naszych kontrahentów z którymi rozpoczynamy współpracę, na końcu stworzymy narzędzie do oceny na poziomie operacyjnym czyli już po rozpoczęciu współpracy z dostawcą.

 

PROGRAM SZKOLENIA:

Część I – OCENA DOSTAWCÓW W UJĘCIU STRATEGICZNYM

  1. Wpływ dostawców na nasz biznes a kluczowe obszary oceny
  2. Kryteria doboru dostawców dla naszego biznesu
  3. Plan strategiczny rozwoju dostawców – klasyfikacja na dostawców strategicznych, komercyjnych, rutynowych oraz do konsolidacji lub likwidacji
  4. Ocena ryzyka – profesjonalne narzędzia oceny ryzyka w łańcuchu dostaw (Matryca Kraljic i model wiatraka)
  5. Pozyskiwanie informacji o dostawcy (RFI + RFQ)
  6. Budowanie bazy danych dostawców

Część II OCENA DOSTAWCÓW NA POZIOMIE TAKTYCZNYM

  1. Finansowa ocena dostawców – analiza wskaźników finansowych (profesjonalne narzędzie Z-Score)
  2. Ocena możliwości dostawcy – narzędzie oceny możliwości produkcyjnych, magazynowo – logistycznych, jakościowych, w zakresie wsparcia i innowacji, kontroli procesów środowiskowych, etc.
  3. Walidacja dostawcy i walidacja oferty – Metody oceny dostawcy – profesjonalne narzędzie kupieckie
  4. Metody porównania ofert handlowych
  5. Atrakcyjność oczami dostawcy i oczami klienta – czyli jak sprawdzić czy dostawca chce z nami pracować?
  6. Audyt jako element oceny dostawcy – w jaki sposób przygotować i przeprowadzić audyt?
  7. Firmy i Portale zajmujące się wyszukiwaniem dostawców i tworzeniem bazy dostawców

Część III – OCENA DOSTAWCÓW NA POZIOMIE OPERACYJNYM

  1. Profesjonalne narzędzie oceny bieżącej współpracy z dostawcą – „SR5”
  2. Wykorzystanie narzędzia  „SR5” w komunikacji z dostawcami

 

METODY PROWADZENIA ZAJĘĆ:
  • warsztat (80%): gry, ćwiczenia, dyskusje, filmy szkoleniowe, kwestionariusze
  • wykład multimedialny (20%)

 

SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO:
  • pracowników działu zaopatrzenia
  • pracowników działu zakupów
  • pracowników działu inwestycji
  • pracowników działu logistyki
  • pracowników działu przetargów
  • pracowników działów importu
  • oraz wszystkich osób, które są zainteresowane tematyką szkolenia

 

PROWADZĄCY:

Jacek Jarmuszczak

Doświadczony na międzynarodowych rynkach manager zakupów, logistyki, i strategii generowania oszczędności.

Karierę zawodową rozpoczynał w polskich firmach branży FMCG, dla których prowadził projekty optymalizacji kosztów. Później dla dobrze znanej marki i lidera w swoim sektorze firmy Philips jako Global Strategic Buyer oraz Regional Project Manager dla obszaru Azji, tworzył strategię optymalizacji kosztów, budował bazę dostawców, prowadził kluczowe projekty oszczędnościowe m.in. wdrażał lean supply chain w zakładach Europejskich i Azjatyckich.

Później jako kierownik działu zakupów elektronicznych w Carlsberg Group,  zarządzał zespołem który przeprowadzał ok 600 przetargów rocznie dla wszystkich zakładów Grupy Carlsberg na całym świecie.

Obecnie jako Global Category Manager w Grupie Danfoss, tworzy strategię zakupową i prowadzi negocjacje z kluczowymi dostawcami.

Ekspert w dziedzinie „szczupłych” systemów logistycznych, e-systemów zarządzania logistyką w tym przetargów elektronicznych i e-Aukcji. Posiada praktyczne doświadczenie w zakresie wdrażania i usprawniania „szczupłych” modeli zarządzania kosztami (VMI, CS, KANBAN, TCO) oraz narzędzi elektronicznych wspierających logistykę firmy (ERP, EDI, Ocena Dostawcy, Zarządzanie Kontraktami, Obieg Zapotrzebowań Wewnętrznych, …). Łączna wartość zakupów, które negocjował w trakcie swojego dotychczasowego doświadczenia przekracza trzy i pół miliarda Euro i wciąż rośnie.

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

5 kwietnia 2019 r.

Hotel Focus ŁÓDŹ***
Łódź, ul. Łąkowa 23/25
www.focushotels.pl

Cena podstawowa 599.00 zł + 23% VAT

Cena promocyjna 559.00 zł + 23% VAT (cena dotyczy firm, które zgłoszą min. 3 osoby oraz firm, które uczestniczyły już w naszych szkoleniach)

Cena z noclegiem 799.00 zł + 23% VAT (cena zawiera nocleg w przeddzień szkolenia w pokoju 1 osobowym ze śniadaniem).

Przy wyborze opcji z noclegiem Centrum Szkoleń INFINITO zajmuje się wszelkimi formalnościami związanymi z rezerwacją.

W cenie szkolenia uwzględniono udział w szkoleniu, konsultacje z trenerem, materiały szkoleniowe i pomocnicze, certyfikat ukończenia szkolenia,  przerwy kawowe, lunch oraz parking hotelowy.

PRZY ZGŁOSZENIU DO 15 MARCA UDZIELAMY RABATU – 10%*
*
 formularz online nie nalicza automatycznie rabatu, zostanie on naliczony na fakturze

Harmonogram

9.00 - 11.00 - Rozpoczęcie szkolenia, zajęcia
11.00 - 11.15 - Przerwa kawowa
11.15 - 13.15 - Zajęcia
13.15 - 14.00 - Lunch
14.00 - 16.00 - Zajęcia, zakończenie szkolenia

Rezerwuj szkolenie

Udział w szkoleniu

Cena podstawowa 599.00 + 23% VAT
(wybierz ilość osób)

Dostępne Miejsce: Nieograniczony
Bilety Udział w szkoleniu zostały wyprzedane. Możesz spróbować wybrać inny bilet.
Udział w szkoleniu

Cena promocyjna 559.00 + 23% VAT
(wybierz ilość osób)

Dostępne Miejsce: Nieograniczony
Bilety Udział w szkoleniu zostały wyprzedane. Możesz spróbować wybrać inny bilet.
Udział w szkoleniu

Cena z noclegiem 799.00 + 23% VAT
(wybierz ilość osób)

Dostępne Miejsce: Nieograniczony
Bilety Udział w szkoleniu zostały wyprzedane. Możesz spróbować wybrać inny bilet.

Data

5 kwietnia 2019

Czas

Cały dzień

Cena

599.00 zł + 23% VAT
Hotel Focus ŁÓDŹ***

Lokalizacja

Hotel Focus ŁÓDŹ***
Kategoria

Organizator

Magda Konieczny-Adamiec
Telefon
532-425-620
Email
biuro@infinito.edu.pl
REJESTRACJA

Lub wypełnij i prześlij kartę zgłoszeniową: