
MISTRZOWSKA OBSŁUGA KLIENTA PRZEZ TELEFON
DZIĘKI SZKOLENIU NAUCZYSZ SIĘ JAK:
- Kontrolować siebie i swoje emocje podczas rozmowy
- Stworzyć własny i skuteczny scenariusz rozmowy
- Stale podwyższać swoje efektywne wyniki
- Definiować co Cię bojkotuje i jak uczyć się poprzez feedback
- Kopiować najlepsze wzorce
- Subtelnie zmieniać nastawienie rozmówcy
- Stosować zaawansowane techniki „manipulacji”
- Czerpać radość i energie z tej pracy
- Przywiązywać klienta do firm
- Uśmiechać się przez telefon
- Nabrać odporności emocjonalnej
- Dostosować się do najwyższych standardów na rynku
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Zrozumieć przekaz telefoniczny
- Analiza własnych przypadków
- Stwierdzenia i truizmy
- Sztuka zadawania pytań
- Parafraza i umiejętność słuchania rozmówcy
- Pauzy w rozmowie telefonicznej
2. Specyfika rozmów telefonicznych
- Lista rzeczy i słów zakazanych
- Telemarketing przychodzący – standard
- Telemarketing wychodzący – standard
3. Proces Aktywnej Rozmowy z Klientem
- Narzędzia wspomagające sprzedaż telefoniczną
- Umiejętne korzystanie z terminarza i kolejne kontakty z klientami
- Kategoryzacja i techniki oddzwaniania po złożeniu oferty
- Techniki rozpoczynania rozmowy tzw. „zimne telefony”
- Tworzenie własnego scenariusza
4. Obsługa klientów przez telefon
- Techniki przejmowania kontroli nad rozmową
- Ćwiczenia poprawiające jakość głosu oraz wymowę
- Empatia jako styl biznesowy i Twój osobisty
- Budowanie dobrych relacji przez telefon
- Trudne rozmowy (reklamacje, ect)
5. Sondowanie klienta i budowanie relacji długofalowych
- Oczywiste i Tajne Techniki nawiązywania relacji i ocieplania kontaktu
- Wpływ twojego temperamentu i osobowości na kontakt przez telefon
- Analiza własnych ograniczeń oraz Złota Lista Zaradcza
- Techniki wywierania wpływu w rozmowie telefonicznej
- Asertywność w rozmowie, w praktyce i w realiach firmowych
6. Nowi klienci i starzy klienci- ćwiczenia w oparciu o własną branże
- Jak zacząć rozmowę?
- Jaki pretekst jest ci potrzebny, by zacząć?
- Jak spowodować, aby klient chciał kupić od Ciebie?
- Jak niewielka zmiana może wywołać GIGANTYCZNY efekt?
- Jak ocieplić „zimny kontakt” i jaki będzie następny krok?
- Jak szybko i skutecznie radzić sobie ze stresem?
METODY PROWADZENIA ZAJĘĆ:
- warsztat (80%): gry, ćwiczenia, dyskusje, filmy szkoleniowe, kwestionariusze
- wykład multimedialny (20%)
SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DLA:
Osób z doświadczeniem lub bez w telefonicznym kontakcie z klientem, w różnych działach: sprzedaży, telesprzedaży, obsługi klienta, telemarketingu. Szkolenie to dedykowane jest osobom, które wiedzą co im sprawia kłopot lub szukają sposobu na większą skuteczność i efektywność swojej pracy oraz chcą stosować wysokie standardy pracy.
PROWADZĄCY:
Agata Rajchel
Posiada 15 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów od ponad 10 lat wspiera pracowników działów sprzedaży, obsługi klienta oraz reklamacji w rozwoju kompetencji zawodowych. Uzyskała dyplom na Wydziale Pedagogiki przy Uniwersytecie Śląskim. Licencjonowana trenerka NLP (Certified Master Practitioner in the art of NLP Training Design Specialist) – należy do założycieli Polskiego Stowarzyszenia NLP oraz elitarnego grona „Ambasadorów Empatii w Biznesie”. Certyfikowana trenerka NVC (Nonviolent Comunication) z rekomendacją Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
W pracy trenerskiej stawia przede wszystkim na wzmacnianie talentów i kompetencji uczestników oraz ich gotowości do działania, obserwuje i współtworzy proces wzrastania, zgodnie z filozofią serc i rentownością biznesową.
Kluczowe osiągnięcia:
- Współautor książki „Jak wpływać na podświadomość i zwiększać swoje zyski?”
- Autor e-booka “Mistrz SZKOLEŃ czyli jak skutecznie przeprowadzić szkolenie i czerpać z tego korzyści (także w biznesie)”
- Wielokrotny uczestnik KAPITUŁY w ogólnopolskich konkursach na PREZENTERA, TRENERA i MÓWCĘ
- Prelegent i wykładowca na KONFERENCJACH SPRZEDAŻY oraz MARKETINGU organizowanych przez INSTYTUT ZARZĄDZANIA
- Założyciel Stowarzyszenia Trenerów NLP w Polsce
Przeszkoliła m.in. : Alianz Directe, FRR, Latająca Żyrafa, Profirma, Warta, Toyota Leasing, Toyota Bank, PZU S.A., Sferia, AkzoNobel, T-mobile, Decora, Oficyna MM, Tchibo, Bayer, IDC Polonia, BPH TFI, Pracuj.pl, Zext, Racoon, AudioMarketing, Rudnicki Transport, Fundacja na Rzecz Rozwoju Nauki, ZBK BZK i jeszcze wiele innych
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
29 stycznia 2021 r.
Cena podstawowa 349.00 zł + 23% VAT
Cena promocyjna 299.00 zł + 23% VAT (cena dotyczy firm, które zgłoszą min. 3 osoby oraz firm, które uczestniczyły już w naszych szkoleniach).
W cenie szkolenia uwzględniono udział w szkoleniu, konsultacje z trenerem, materiały szkoleniowe w wersji PDF, elektroniczny certyfikat ukończenia szkolenia.
WAŻNE!
Po dokonaniu rejestracji na szkolenie, wszystkie kwestie techniczne będą przesyłane mailowo. Warunkiem udziału w szkoleniu online jest dokonanie przedpłaty przed rozpoczęciem szkolenia (otrzymacie Państwo stosowny dokument).
Organizator nie bierze odpowiedzialności za problemy techniczne lub zerwane połączenie ze strony uczestnika szkolenia.
Przygotowanie:
- Zadbaj o dobre łącze internetowe, zwykle wystarcza to z sieci komórkowej lub domowej.
- Przygotuj kartki, długopisy, itp.
- Zadbaj o wygodne i wyciszone miejsce, inaczej hałasy będą rozpraszać Ciebie i innych.
- Sprawdź mikrofon i kamerę
Harmonogram
- 8.30 - 9.00 - Logowanie
- 9.00 - Rozpoczęcie szkolenia
- 14.00 - Zakończenie szkolenia