MISTRZOWSKA OBSŁUGA KLIENTA PRZEZ TELEFON

 

 

DZIĘKI SZKOLENIU NAUCZYSZ SIĘ JAK:
  • Kontrolować siebie i swoje emocje podczas rozmowy
  • Stworzyć własny i skuteczny scenariusz rozmowy
  • Stale podwyższać swoje efektywne wyniki
  • Definiować co Cię bojkotuje i jak uczyć się poprzez feedback
  • Kopiować najlepsze wzorce
  • Subtelnie zmieniać nastawienie rozmówcy
  • Stosować zaawansowane techniki „manipulacji”
  • Czerpać radość i energie z tej pracy
  • Przywiązywać klienta do firm
  • Uśmiechać się przez telefon
  • Nabrać odporności emocjonalnej
  • Dostosować się do najwyższych standardów na rynku

 

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Zrozumieć przekaz telefoniczny

  • Analiza własnych przypadków
  • Stwierdzenia i truizmy
  • Sztuka zadawania pytań
  • Parafraza i umiejętność słuchania rozmówcy
  • Pauzy w rozmowie telefonicznej

2. Specyfika rozmów telefonicznych

  • Lista rzeczy i słów zakazanych
  • Telemarketing przychodzący – standard
  • Telemarketing wychodzący – standard

3. Proces Aktywnej Rozmowy z Klientem

  • Narzędzia wspomagające sprzedaż telefoniczną
  • Umiejętne korzystanie z terminarza i kolejne kontakty z klientami
  • Kategoryzacja i techniki oddzwaniania po złożeniu oferty
  • Techniki rozpoczynania rozmowy tzw. „zimne telefony”
  • Tworzenie własnego scenariusza

4. Obsługa klientów przez telefon

  • Techniki przejmowania kontroli nad rozmową
  • Ćwiczenia poprawiające jakość głosu oraz wymowę
  • Empatia jako styl biznesowy i Twój osobisty
  • Budowanie dobrych relacji przez telefon
  • Trudne rozmowy (reklamacje, ect)

5. Sondowanie klienta i budowanie relacji długofalowych

  • Oczywiste i Tajne Techniki nawiązywania relacji i ocieplania kontaktu
  • Wpływ twojego temperamentu i osobowości na kontakt przez telefon
  • Analiza własnych ograniczeń oraz Złota Lista Zaradcza
  • Techniki wywierania wpływu w rozmowie telefonicznej
  • Asertywność w rozmowie, w praktyce i w realiach firmowych

6. Nowi klienci i starzy klienci- ćwiczenia w oparciu o własną branże

  • Jak zacząć rozmowę?
  • Jaki pretekst jest ci potrzebny, by zacząć?
  • Jak spowodować, aby klient chciał kupić od Ciebie?
  • Jak niewielka zmiana może wywołać GIGANTYCZNY efekt?
  • Jak ocieplić „zimny kontakt” i jaki będzie następny krok?
  • Jak szybko i skutecznie radzić sobie ze stresem?

 

METODY PROWADZENIA ZAJĘĆ:
  • warsztat (80%): gry, ćwiczenia, dyskusje, filmy szkoleniowe, kwestionariusze
  • wykład multimedialny (20%)

 

SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DLA:

Osób z doświadczeniem lub bez w telefonicznym kontakcie z klientem, w różnych działach: sprzedaży, telesprzedaży, obsługi klienta, telemarketingu. Szkolenie to dedykowane jest osobom, które wiedzą co im sprawia kłopot lub szukają sposobu na większą skuteczność i efektywność swojej pracy oraz chcą stosować wysokie standardy pracy.

 

PROWADZĄCY:

Agata Rajchel

Posiada 14 letnie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów od ponad 10 lat wspiera pracowników działów sprzedaży, obsługi klienta oraz reklamacji w rozwoju kompetencji zawodowych. Uzyskała dyplom na Wydziale Pedagogiki przy Uniwersytecie Śląskim. Licencjonowana trenerka NLP (Certified Master Practitioner in the art of NLP Training Design Specialist) – należy do założycieli Polskiego Stowarzyszenia NLP oraz elitarnego grona „Ambasadorów Empatii w Biznesie”. Certyfikowana trenerka NVC (Nonviolent Comunication) z rekomendacją Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.

W pracy trenerskiej stawia przede wszystkim na wzmacnianie talentów i kompetencji uczestników oraz  ich gotowości do działania, obserwuje i współtworzy proces wzrastania,  zgodnie z filozofią serc i rentownością biznesową.

Kluczowe osiągnięcia:

  • Współautor książki „Jak wpływać na podświadomość i zwiększać swoje zyski?”
  • Autor e-booka “Mistrz SZKOLEŃ czyli jak skutecznie przeprowadzić szkolenie i czerpać z tego korzyści (także w biznesie)”
  • Wielokrotny uczestnik KAPITUŁY w ogólnopolskich konkursach na PREZENTERA, TRENERA i MÓWCĘ
  • Prelegent i wykładowca na KONFERENCJACH SPRZEDAŻY oraz MARKETINGU organizowanych przez INSTYTUT ZARZĄDZANIA
  • Założyciel Stowarzyszenia Trenerów NLP w Polsce

Przeszkoliła m.in. : Alianz Directe, FRR, Latająca Żyrafa, Profirma, Warta, Toyota Leasing, Toyota Bank, PZU S.A., Sferia, AkzoNobel, T-mobile, Decora, Oficyna MM, Tchibo, Bayer, IDC Polonia, BPH TFI, Pracuj.pl, Zext, Racoon, AudioMarketing, Rudnicki Transport, Fundacja na Rzecz Rozwoju Nauki, ZBK BZK i jeszcze wiele innych

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

16 listopada 2018 r.

Silesian Hotel Quality***
Katowice, ul. Szybowcowa 1A
www.silesianhotel.pl

Cena podstawowa 499.00 zł + 23% VAT

Cena promocyjna 459.00 zł + 23% VAT (cena dotyczy firm, które zgłoszą min. 3 osoby oraz firm, które uczestniczyły już w naszych szkoleniach)

Cena z noclegiem 699.00 zł + 23% VAT (cena zawiera nocleg w przeddzień szkolenia w pokoju 1 osobowym ze śniadaniem). Przy wyborze opcji z noclegiem Centrum Szkoleń INFINITO zajmuje się wszelkimi formalnościami związanymi z rezerwacją.

PRZY ZGŁOSZENIU DO 26 PAŹDZIERNIKA UDZIELAMY RABATU – 10%

W cenie szkolenia uwzględniono udział w szkoleniu, konsultacje z trenerem, materiały szkoleniowe i pomocnicze, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe, lunch oraz parking hotelowy.

Harmonogram

9.00 - 11.00 - Rozpoczęcie szkolenia, zajęcia
11.00 - 11.15 - Przerwa kawowa
11.15 - 13.15 - Zajęcia
13.15 - 14.00 - Lunch
14.00 - 16.00 - Zajęcia, zakończenie szkolenia

Data

16 listopada 2018

Czas

Cały dzień

Cena

499.00 zł + 23% VAT
Silesian Hotel Quality*** Katowice

Lokalizacja

Silesian Hotel Quality*** Katowice

Organizator

Magda Konieczny-Adamiec
Telefon
532-425-620
Email
biuro@infinito.edu.pl

Lub wypełnij i prześlij kartę zgłoszeniową: