KOMPETENTNA ASYSTENTKA – PARTNER SZEFA W BIZNESIE

PROGRAM SZKOLENIA:

DZIEŃ I – W UJĘCIU PRAWNYM

1. Wprowadzenie

  • hierarchia aktów prawnych w przedsiębiorstwie
  • wyszukiwanie przepisów prawnych, wzorów pism, dokumentów
  • nowoczesne narzędzia prawne
  • czytanie aktów prawnych, dokumentów, umów
  • terminologia prawnicza

2. Rejestry  (wpis, skutki wpisu, źródło informacji, wnioski, dokumentacja, obowiązki)

  • Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej
  • Krajowy Rejestr Sądowy

3. Elementy prawa cywilnego, gospodarczego i handlowego – podstawy prawne funkcjonowania przedsiębiorstw

4. Charakterystyka form prawnych prowadzenia działalności gospodarczej – jednoosobowej działalności gospodarczej, spółki cywilnej, spółki jawnej, spółki partnerskiej, spółki komandytowej, spółki komandytowo-akcyjnej, spółki z o.o., spółki akcyjnej

a) umowa / statut spółki, regulaminy funkcjonujące w spółce

b) odpowiedzialność za zobowiązania w spółce

c) struktura spółek kapitałowych, zasady funkcjonowania, obsługa organów spółki

  • Zarząd
  • Rada nadzorcza
  • Komisja rewizyjna
  • Walne zgromadzenie / Zgromadzenie wspólników

5. Pełnomocnictwo i prokura (rodzaje, zakres swobody działania, prawa i obowiązki, skutki braku pełnomocnictwa/prokury, jak sprawdzać prokurę / pełnomocnictwo, zasady udzielania i odwoływania, rejestr pełnomocnictw w przedsiębiorstwie)

6. Umowy gospodarcze

  • Tryby i formy zawierania umów (m.in. oferta, negocjacje, aukcja, przetarg; list intencyjny, umowa przedwstępna, pisemne potwierdzenie zawarcia umowy, zamówienie)
  • Dokumenty wpływające do przedsiębiorstwa, na które należy zwrócić szczególną uwagę.
  • Jak prawidłowo konstruować i sprawdzać umowy? Jak dobrać odpowiedni wzór umowy do konkretnej sytuacji?

           – zasada swobody umów

           – rodzaje umów

           – cechy szczególne umów

           – modyfikacje umów

           – wzorce umowne

           – załączniki, aneksy, ogólne warunki umowy

  • Jak unieważnić umowę?
  • Klauzule niedozwolone w umowach – jak je wyszukiwać?
  • Klauzula rebus sic stantibus w umowie – czy zawsze należy wykonać umowę?
  • Kto może podpisywać umowy – pełnomocnictwo, prokura, reprezentacja spółki
  • Sposoby zabezpieczania prawidłowego wykonania umowy (niewykonanie i nienależyte wykonanie umowy)
  • Metody rozstrzygana sporów (sądownictwo powszechne, polubowne, mediacja, koncyliacja) – jak przygotować umowy na potencjalne spory
  • Jak skutecznie egzekwować wykonanie umowy / należne płatności?

7. Tajemnica korespondencji

8. Tajemnica handlowa

9. Ochrona danych osobowych

10. Ochrona wizerunku firmy i pracowników

11. Dokumentacja spółki i obowiązek jej przechowywania

 

DZIEŃ II – W UJĘCIU PSYCHOLOGICZNYM

1. ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ – KTO PRZEJMUJE KONTROLĘ

  • Zasady komunikacji (zarówno pisemnej jak i elektronicznej)
  • Konstruktywna informacja zwrotna
  • Aktywne słuchanie – czemu służy, jak je ćwiczyć
    • Parafraza jako podstawowe narzędzie dobrego porozumienia
  • Dopasowanie komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  • Bariery komunikacyjne – jak ich unikać
  • Specyfika komunikacji werbalnej z klientem
    • Słowa wskazane
    • Słowa zakazane
  • Standardy w rozmowie telefonicznej przychodzącej  i wychodzącej
    • Pierwsze wrażenie – co najpierw słyszy klient
    • Jak prowadzić efektywną i krótką rozmowę telefoniczną
  • Błędy w rozmowie telefonicznej – jak unikać
  • Komunikacja pocztą elektroniczną

2. ORGANIZACJA PRACY – SZANUJĘ SWÓJ CZAS

  • Określanie celu – metoda SMART
  • System planowania czasu – metoda ALPEN
  • Formułowanie priorytetów – metoda Eisehowera
  • Zasady i reguły planowania czasu
  • Najczęściej popełniane błędy w organizacji pracy
  • Planowanie – jak skutecznie planować krótko- i długoterminowo
  • Higiena pracy i odpoczynku – jak pracuje nasz umysł i jak to wykorzystać

3. STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA – JESTEM WIZERUNKIEM FIRMY

  • Kim jest klient? – dla mnie, dla Firmy
  • Pierwsze wrażenie – jak i po co dbać o właściwe pierwsze wrażenie
  • Kim są i skąd biorą się ,,trudni klienci”
  • Typy ,,trudnych” Klientów – wskazane sposoby reakcji, relacji, komunikacji
    • Klient agresywny, oskarżający, krytykujący
    • Klient uległy, niekonkretny
    • Klient chłodny, zdystansowany
    • Klient roztrzepany, rozgadany
    • Klient niezadowolony, skarżący
    • Inne typy klientów
  • Budowanie lojalności i relacji długofalowej

4. PERSWAZJA – KTO PRZEJMUJE INICJATYWĘ

  • Podstawowe prawa perswazji – jak je stosować
  • Język perswazji – kontrola nad słowami ,,nie” ,,tak, ale” ,,spróbuj”

 

METODY PROWADZENIA ZAJĘĆ:
  • Przystępne, interaktywne przekazanie treści merytorycznych
  • Opis i wyjaśnienie konkretnej techniki czy metody
  • Praktyczne trenowanie poznanych technik
  • Wspólna analiza przypadków i symulacje rzeczywistych sytuacji i zdarzeń zawodowych z zastosowaniem nowych wzorców zachowań
  • Tematyczne gry i zajęcia grupowe wspomagane przez trenera
  • Zadania indywidualne wspomagane przez trenera
  • Wykład multimedialny (20%)

 

SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DLA:

Osób pragnących podnieść poziom wiedzy i umiejętności, pracujące na stanowisku Asystentki i Sekretarki

 

SZKOLENIE POPROWADZĄ:

Adwokat Łukasz Świderek

prawnik, przewód doktorski na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego (Zakład Prawa Gospodarczego i Handlowego). Ekspert z kilkunastoletnim doświadczeniem  w obsłudze prawnej klientów korporacyjnych w zakresie prawa gospodarczego (w tym prawa spółek i kontraktów), prawa upadłościowego i naprawczego oraz prawa budowlanego. Doświadczony negocjator umów handlowych i inwestycyjnych oraz doradca prawny zarządów i rad nadzorczych. Prelegent na międzynarodowych, ogólnopolskich i regionalnych konferencjach naukowych. Od wielu lat prowadzi na terenie całej Polski szkolenia, warsztaty i wykłady na najwyższym poziomie, a jego wiedza i umiejętność przekazywania wiedzy zawsze są wysoko oceniane. Wykładowca na Studiach Podyplomowych Prawa Gospodarczego i Handlowego na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego.

Autor licznych publikacji i książek m.in:

  • „Umowy handlowe w pytaniach i odpowiedziach”, wyd. I i II Warszawa 2013 (współautorstwo)
  • „Spółki handlowe w pytaniach i odpowiedziach”, wyd. I, II, III i IV Warszawa 2016 (współautorstwo)
  • „Instytucje prawa handlowego w projekcie kodeksu cywilnego” – „Prokura”, Przegląd Prawa i Administracji LXXXIV, Wrocław 2011 (współautorstwo)
  • „Kodeksu dobrych praktyk w zakresie korzystania z wyników pracy intelektualnej powstałych w ramach działalności Uczelni oraz innych członków Dolnośląskiej Rady Przedsiębiorczości i Nauki – projekt” – Przedsiębiorczość akademicka Dolnego Śląska, Wrocław 2010 – współautor, uczestnik prac Komisji Prawnej Zespołu ds.Przedsiębiorczości Akademickiej DRPiN
  • „Prawno-podatkowe skutki przekształcenia spółki. Wybrane regulacje” Rejent 9/2007

Agata Rajchel

Posiada 14 letnie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów od ponad 10 lat wspiera pracowników działów sprzedaży, obsługi klienta oraz reklamacji w rozwoju kompetencji zawodowych. Uzyskała dyplom na Wydziale Pedagogiki przy Uniwersytecie Śląskim. Licencjonowana trenerka NLP (Certified Master Practitioner in the art of NLP Training Design Specialist) – należy do założycieli Polskiego Stowarzyszenia NLP oraz elitarnego grona „Ambasadorów Empatii w Biznesie”. Certyfikowana trenerka NVC (Nonviolent Comunication) z rekomendacją Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.

W pracy trenerskiej stawia przede wszystkim na wzmacnianie talentów i kompetencji uczestników oraz  ich gotowości do działania, obserwuje i współtworzy proces wzrastania,  zgodnie z filozofią serc i rentownością biznesową.

Kluczowe osiągnięcia:

  • Współautor książki „Jak wpływać na podświadomość i zwiększać swoje zyski?”
  • Autor e-booka “Mistrz SZKOLEŃ czyli jak skutecznie przeprowadzić szkolenie i czerpać z tego korzyści (także w biznesie)”
  • Wielokrotny uczestnik KAPITUŁY w ogólnopolskich konkursach na PREZENTERA, TRENERA i MÓWCĘ
  • Prelegent i wykładowca na KONFERENCJACH SPRZEDAŻY oraz MARKETINGU organizowanych przez INSTYTUT ZARZĄDZANIA
  • Założyciel Stowarzyszenia Trenerów NLP w Polsce

Przeszkoliła m.in. : Alianz Directe, FRR, Latająca Żyrafa, Profirma, Warta, Toyota Leasing, Toyota Bank, PZU S.A., Sferia, AkzoNobel, T-mobile, Decora, Oficyna MM, Tchibo, Bayer, IDC Polonia, BPH TFI, Pracuj.pl, Zext, Racoon, AudioMarketing, Rudnicki Transport, Fundacja na Rzecz Rozwoju Nauki, ZBK BZK i jeszcze wiele innych

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

13-14 grudnia 2018 r.

Hotel Focus ŁÓDŹ***
Łódź, ul. Łąkowa 23/25
www.focushotels.pl

Cena podstawowa 899.00 zł + 23% VAT

Cena promocyjna 799.00 zł + 23% VAT (cena dotyczy firm, które zgłoszą min. 3 osoby oraz firm, które uczestniczyły już w naszych szkoleniach)

Cena z noclegiem 1099.00 zł + 23% VAT (cena zawiera nocleg pomiędzy pierwszym a drugiem dniem szkolenia w pokoju 1 osobowym ze śniadaniem).

Przy wyborze opcji z noclegiem Centrum Szkoleń INFINITO zajmuje się wszelkimi formalnościami związanymi z rezerwacją.

PRZY ZGŁOSZENIU DO 22 LISTOPADA UDZIELAMY RABATU – 10%

W cenie szkolenia uwzględniono udział w szkoleniu, konsultacje z trenerem, materiały szkoleniowe i pomocnicze, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe, lunch oraz parking hotelowy.

Harmonogram

9.00 - 11.00 - Rozpoczęcie szkolenia, zajęcia
11.00 - 11.15 - Przerwa kawowa
11.15 - 13.15 - Zajęcia
13.15 - 14.00 - Lunch
14.00 - 16.00 - Zajęcia, zakończenie szkolenia

Rezerwuj szkolenie

Udział w szkoleniu

Cena podstawowa 899.00 + 23% VAT

Dostępne Miejsce: Nieograniczony
Bilety Udział w szkoleniu zostały wyprzedane. Możesz spróbować wybrać inny bilet.
Udział w szkoleniu

Cena promocyjna 799.00 + 23% VAT

Dostępne Miejsce: Nieograniczony
Bilety Udział w szkoleniu zostały wyprzedane. Możesz spróbować wybrać inny bilet.
Udział w szkoleniu

Cena z noclegiem 1099.00 + 23% VAT

Dostępne Miejsce: Nieograniczony
Bilety Udział w szkoleniu zostały wyprzedane. Możesz spróbować wybrać inny bilet.

Data

13 grudnia 2018 - 14 grudnia 2018

Czas

Cały dzień

Cena

899.00 + 23% VAT
Hotel Focus ŁÓDŹ***

Lokalizacja

Hotel Focus ŁÓDŹ***

Organizator

Magda Konieczny-Adamiec
Telefon
532-425-620
Email
biuro@infinito.edu.pl
REJESTRACJA

Lub wypełnij i prześlij kartę zgłoszeniową: