EFEKTYWNA ORGANIZACJA CZASU PRACY I ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE

CEL SZKOLENIA:
  • Uświadomienie uczestnikom wiedzy dotyczącej obszaru planowania
  • Pokazanie uczestnikom korzyści z pracy harmonogramowej
  • Przekazanie narzędzi do zarządzania własnym czasem
  • Nauczenie skuteczniejszego korzystania z planów wytyczonych odgórnie
  • Wykształcenie u uczestników umiejętności samomotywacyjnych
  • Przekazanie narzędzi do prawidłowego sporządzania planu pracy
  • Wdrożenie sposobów oszczędności czasu i energii
  • Umiejętność określania priorytetów
  • Podniesienie skuteczności indywidualnej i grupowej

 

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

Uczestnicy nauczą się:

  • Samodzielności i wydajności w pracy
  • Pokonywania większych wyzwań
  • Ustalać priorytety w zadaniach
  • Odpowiedzialności za wyniki pracy

Uczestnicy zastosują:

  • Metody realizowania planów wytyczonych odgórnie
  • Techniki ścisłego planowanie i zgrania w czasie
  • Sposoby oszczędności czasu i energii

 

PROGRAM SZKOLENIA:

1.Wstęp

  • Przywitanie
  • Werbalizacja i weryfikacja oczekiwań i potrzeb szkoleniowych
  • Określenie warunków brzegowych skutecznej nauki

2. Wprowadzenie – moje mocne i słabe strony w zarządzaniu czasem

  • Zdiagnozowanie podstawowych nawyków w dotychczasowym zarządzaniu czasem, przydatnych i zgubnych
  • Uświadomienie, czym są nawyki i jaka jest ich skuteczność w organizacji pracy
  • Warsztat nauczający tworzenia nawyków lub zamiany dotychczasowych

3. Pożeracze czasu – czym są, jak je wykrywać i eliminować

  • Grupowe określenie złodziei/pożeraczy czasu
  • Podział na tzw. złodziei jawnych i ukrytych
  • Diagnoza własnych złodziei
  • Poszukiwanie konkretnych sposobów na eliminację wybranych pożeraczy
  • Wskazania do dalszej pracy w powyższym zakresie po szkoleniu

4. Czas i organizacja – czym jest „czas” i czym tak naprawdę zarządzamy

  • Grupowe zdefiniowanie pojęcia ,,czas” i zakresu wpływu na jego zarządzanie
  • Uświadomienie przestrzeni-obszarów, którymi naprawdę zarządzamy
  • Odniesienie do wcześniejszej pracy z nawykami
  • Przykłady skutecznego organizowania pracy

5. Odkładanie zadań tzw. „otwarte pętle” – czym skutkuje, dlaczego męczy i jak nie odkładać

  • Grupowe ustalenia dotyczące powodów, okoliczności i zakresu odkładanych zadań
  • Zdefiniowanie pojęcia ,,odkładanie”
  • Uświadomienie zgubności odkładania na rzecz skuteczności planowania
  • Indywidualne zdiagnozowanie własnych ,,otwartych pętli”
  • Nauka zamiany ,,otwartych pętli” na zdefiniowane, celowe czynności – trzy techniki

6. SMART – jak wytyczać skutecznie cele

  • Ustalenie zasadności określania i definiowania celów
  • Warunki podnoszące skuteczność w określaniu i realizacji celów
  • Wyjaśnienie zasad określania celu metodą SMART
  • Samodzielne/grupowe zapisywanie celu metodą SMART

7. Planowanie czyli kontrola nad wydarzeniami – jak skutecznie planować krótko- i długoterminowo

  • Ustalenie zasadności i warunków tworzenia planów
  • Sprawdzanie zgodności wybranego planu z określonym celem
  • Nauka planowania na arkuszach– trzy techniki (Pytania i odpowiedzi, Strategia Vonneguta, Wykres Gantta)

8. Macierz Eisenhowera – priorytety zadań, zadania ważne i pilne

  • Określenie celowości priorytetowania dla zarządzania czasem
  • Wyjaśnienie macierzy Eisenhowera
  • Rozgraniczenie zadań pilnych od ważnych
  • Nauka priorytetowania na przykładach wstecznych i planowanych (dwie techniki)

9. Skuteczne panowanie nad czasem

  • Omówienie 12 podstawowych zasad zarządzania czasem

10. Zakończenie szkolenia

  • Podsumowanie najważniejszych elementów szkolenia i wskazówki do indywidualnej pracy
  • Ewaluacja – podsumowanie dokonane przez uczestników, własne wnioski do pracy

 

METODY PROWADZENIA ZAJĘĆ:

Szkolenie prowadzone jest metodą treningu umiejętności, metodą interakcyjną z wykorzystaniem elementów psychologii procesu.

Szkolenie rozpoczyna się tzw. Badaniem indywidualnych potrzeb uczestników i jednocześnie uczestnicy otrzymują skrypt z treścią merytoryczną szkolenia. Szkolenie podzielone jest na moduły, dotyczące pojedynczych zagadnień. Każdy moduł zawiera niezbędną, minimalną ilość teorii oraz praktykę (w formie warsztatów, gier i ćwiczeń) dla całej grupy uczestników, podgrup i indywidualnych. Zastosowanie technik interakcyjnych i interaktywnych stwarza optymalne warunki dla rozwinięcia w uczestnikach zaangażowania, pozwala na szybkie przyswojenie niezbędnych informacji i umiejętności. Każdy z uczestników praktycznie ćwiczy nowe techniki w warunkach symulujących środowisko pracy. Uczestnicy stymulowani i aktywizowani są do samodzielnej pracy, do wytworzenia wewnętrznej motywacji, do samodzielnego szukania rozwiązań na każdym z poziomów a także wdrażania w życiu przetestowanych na szkoleniu metod.

Formy przekazu informacji i utrwalania zdobytych umiejętności:

  • Przystępne, interaktywne przekazanie treści merytorycznych
  • Opis i wyjaśnienie konkretnej techniki czy metody
  • Praktyczne trenowanie poznanych technik
  • Wspólna analiza przypadków i symulacje rzeczywistych sytuacji i zdarzeń zawodowych z zastosowaniem nowych wzorców zachowań
  • Tematyczne gry i zajęcia grupowe wspomagane przez trenera
  • Zadania indywidualne wspomagane przez trenera

 

PROWADZĄCA:

Agata Rajchel

Posiada 15 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów od ponad 10 lat wspiera pracowników działów sprzedaży, obsługi klienta oraz reklamacji w rozwoju kompetencji zawodowych. Uzyskała dyplom na Wydziale Pedagogiki przy Uniwersytecie Śląskim. Licencjonowana trenerka NLP (Certified Master Practitioner in the art of NLP Training Design Specialist) – należy do założycieli Polskiego Stowarzyszenia NLP oraz elitarnego grona „Ambasadorów Empatii w Biznesie”. Certyfikowana trenerka NVC (Nonviolent Comunication) z rekomendacją Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.

W pracy trenerskiej stawia przede wszystkim na wzmacnianie talentów i kompetencji uczestników oraz  ich gotowości do działania, obserwuje i współtworzy proces wzrastania,  zgodnie z filozofią serc i rentownością biznesową.

Kluczowe osiągnięcia:

  • Współautor książki „Jak wpływać na podświadomość i zwiększać swoje zyski?”
  • Autor e-booka “Mistrz SZKOLEŃ czyli jak skutecznie przeprowadzić szkolenie i czerpać z tego korzyści (także w biznesie)”
  • Wielokrotny uczestnik KAPITUŁY w ogólnopolskich konkursach na PREZENTERA, TRENERA i MÓWCĘ
  • Prelegent i wykładowca na KONFERENCJACH SPRZEDAŻY oraz MARKETINGU organizowanych przez INSTYTUT ZARZĄDZANIA
  • Założyciel Stowarzyszenia Trenerów NLP w Polsce

Przeszkoliła m.in. : Alianz Directe, FRR, Latająca Żyrafa, Profirma, Warta, Toyota Leasing, Toyota Bank, PZU S.A., Sferia, AkzoNobel, T-mobile, Decora, Oficyna MM, Tchibo, Bayer, IDC Polonia, BPH TFI, Pracuj.pl, Zext, Racoon, AudioMarketing, Rudnicki Transport, Fundacja na Rzecz Rozwoju Nauki, ZBK BZK i jeszcze wiele innych.

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

3 kwietnia 2020 r.

Hotel La Mar***
Kielce, ul. Sikorskiego 2
hotellamar.pl

Cena podstawowa 549.00 zł + 23% VAT

Cena promocyjna 499.00 zł + 23% VAT (cena dotyczy firm, które zgłoszą min. 3 osoby oraz firm, które uczestniczyły już w naszych szkoleniach)

Cena z noclegiem 749.00 zł + 23% VAT (cena zawiera nocleg w przeddzień szkolenia w pokoju 1 osobowym ze śniadaniem). Przy wyborze opcji z noclegiem Centrum Szkoleń INFINITO zajmuje się wszelkimi formalnościami związanymi z rezerwacją.

W cenie szkolenia uwzględniono udział w szkoleniu, konsultacje z trenerem, materiały szkoleniowe i pomocnicze, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe, lunch oraz parking hotelowy.

PRZY ZGŁOSZENIU DO 13 MARCA UDZIELAMY RABATU – 10%*
*
formularz online nie nalicza automatycznie rabatu, zostanie on naliczony na fakturze

Harmonogram

9.00 - 11.00 - Rozpoczęcie szkolenia, zajęcia
11.00 - 11.15 - Przerwa kawowa
11.15 - 13.15 - Zajęcia
13.15 - 14.00 - Lunch
14.00 - 16.00 - Zajęcia, zakończenie szkolenia

Data

3 kwietnia 2020

Czas

Cały dzień

Cena

549.00 zł + 23% VAT
Hotel La Mar*** Kielce

Lokalizacja

Hotel La Mar*** Kielce

Organizator

Magda Konieczny-Adamiec
Telefon
532-425-620
Email
biuro@infinito.edu.pl

Lub wypełnij i prześlij kartę zgłoszeniową: